התכתבות עם הבנק
שירות התכתבות עם הבנק מאפשר לך לפנות אלינו בכל זמן שתרצה בנושאים בנקאיים , פעולות בחשבון והעברת מסמכים באופן מאובטח באמצעות באתר הבנק ובאפליקציה.
לפניות באתר> היכנסו לחשבון שלכם ולחצו על שירות "התכתבות עם הבנק" בצד ימין למעלה
לפניות באפליקציה> היכנסו לחשבון שלכם באפליקציה ולחצו על האייקון של הבועית בצד שמאל למעלה או היכנסו לתפריט, תגללו לסוף התפריט
ולחצו על "התכתבות עם הבנק".
דברים שחשוב לדעת!*
- מענה לפניות יינתן תוך 2 ימי עסקים, לכן אם הנושא מאוד דחוף יש ליצור קשר טלפוני עם הסניף או עם המוקד 3360*
- לקבלת תמיכה טכנית בנושאי אתר הבנק ובאפליקציה הסלולרית ניתן ליצור קשר עם התמיכה הטכנית בטלפון 03-5130003 או לשלוח מייל לכתובת support@fibi.co.il
- למקרים דחופים או לביצוע פעולות ניתן לפנות לסניף או לפאגי Call בטלפון 3360* ככל שקיים לך מנוי.
מוקדי שירות
בירורים, בקשות, מידע ופעולות בחשבון :
מוקד הפאגי Call בטלפון 03-5130031 או 3360* מכל טלפון שעות פעילות המוקד
משכנתאות :
מוקד משכנתאות Call בטלפון 3533* מכל טלפון שעות פעילות המוקד הורדת טפסים
פתיחת חשבון :
מעבר לפתיחת חשבון באתר
ייעוץ פנסיוני :
לקביעת פגישה עם יועץ פנסיוני בטלפון 8884* לקביעת פגישה באמצעות האתר
דיווח אובדן/גניבת כרטיסי אשראי ו/או כרטיס בנקאי :
בכל מקרה של אובדן/גניבת כרטיס אשראי, יש להתקשר באופן ישיר ומיידי למוקדי הדיווח בהתאם לסוג הכרטיס לדיווח בנוגע לכרטיסי אשראי
אובדן/גניבת מכשיר סלולרי :
03-5130616
מחלקת הגביה:
רח' אברהם בומה שביט 5 ראשל"צ, 7559903
טל : 03-5196314
פקס: 03-5178382
תמיכה טכנית
לקבלת תמיכה טכנית בנושאי אתר הבנק ובאפליקציה הסלולרית ניתן ליצור קשר עם התמיכה הטכנית בטלפון 03-5130003
התמיכה הטכנית לשירותך:
בימים א'-ה': 8:00 בבוקר עד 19:00 בערב
בימי ו' וערבי חג: 8:00 בבוקר עד 13:00 בצהריים
בימי שבת וחג: סגור
באפשרותך לפנות גם באמצעות דואר אלקטרוני support@fibi.co.il
לתשומת ליבך!
בקשות או הוראות למתן מידע בנקאי או לביצוע פעולות בנקאיות שיועברו באמצעות ה E-mail לא יענו.