פניות הציבור

לקוח/ה יקר/ה, שביעות רצונך חשובה לנו!

לקוח יקר,

שביעות רצונך חשובה לנו!

באם לא קיבלת מענה מספק בסניף או במוקדי השירות השונים, ניתן לפנות אלינו ואנו נבדוק את הפניה ונחזור אליך בהקדם.

אנו מתחייבים לטפל בפניה באופן יעיל ומהיר.

לתשומת ליבך !

לא ניתן למסור הוראות לביצוע פעולות בחשבון באמצעות היחידה. 

הוראות לביצוע וכן בירורים/בקשות/הצעות יש להפנות ישירות לסניף בו מתנהל חשבונך או למוקד הפאגי call  בטלפון 3360 *.

ניתן לפנות ליחידה באמצעים הבאים: 

בטלפון: 03-5138700

בדואר לכתובת: רחוב הרצל 63, רמלה. מיקוד 7240631 .

באינטרנט, באמצעות טופס מקוון

היחידה לפניות הציבור סגורה בערבי חג הפסח וחוה"מ חג הפסח, ערב יום העצמאות וערב חג השבועות.