זמני המענה בערוצי השירות

זמני מענה בפועל  זמני מענה באמנה ערוץ

ממוצע 2:56 

ככלל לקוח יוכל לבחור לפנות טלפונית לבנקאי בשעות פעילות הסניף או למרכז השירות הבנקאי הפועל בשעות מורחבות.

פניות בנושאי בירור חשבון, סגירת חשבון ודיווח על תקלה יענו תוך 6 דקות בממוצע במרכז השירות*.

מענה טלפוני ע"י בנקאי

98.8% מהפניות נענו באותו יום עסקים

סניף ME מענה באותו יום עסקים **

התכתבות עם בנקאי


90% מהפניות נענו באותו יום עסקים

בקשות להעברות בנקאיות - מענה באותו יום עסקים ***

96% מהפניות נענו תוך 2 ימי עסקים (75% מתוכם נענו תוך יום עסקים אחד)

בכל שאר הנושאים הבנקאיים - מענה ראשוני תוך 2 ימי עסקים

לפתיחת פנייה עם התכתבות עם בנקאי >

יום 18 יום

עד 45 ימים ממועד קבלת התלונה ובמקרים חריגים עד 60 ימים
  < לאמנת השירות של היחידה לפניות הציבור 

מענה בכתב לפניות הציבור

*בכפוף להוראות כל דין ולשעות פעילות מרכז השירות הבנקאי

** לפניות שהתקבלו עד השעה 16:00 בימי חול ועד השעה 11:00 בימי ו' וערבי חג לכל הפחות ל-90% מהפניות

*** עד 1 מיליון ₪, לפניות שיתקבלו עד השעה 13:30 בימי חול ועד השעה 11:30 ביום ו' וערבי חג, למעט מקרים הדורשים אישור הסניף לכל הפחות ל-90% מהפניות