הבנקאות הפתוחה מאפשרת ללקוחות הבנק ליהנות ממוצרים ושירותים פיננסיים חדשניים אך עשויים להיות טמונים בה סיכוני אבטחת מידע.
ההסכמה לשימוש בבנקאות פתוחה משמעותה גישה של צד ג' למידע ופעולות פיננסיות שלכם כמו ייזום תשלומים ,תנועות בחשבון, יתרה, עמלות, חסכונות, ניירות ערך, נתוני אשראי ועוד.
על כן הבנק ממליץ על הפעולות הבאות:
לוודא כי צד ג' פועל בהתאם להוראות חוק שירות המידע הפיננסי
אין למסור שם משתמש סיסמה קבועה ו/או סיסמא חד פעמית של החשבון המתנהל בבנק לאף גורם.
למי זה מתאים?
מצטרפים לשירות ייעוץ השקעות בקלות באמצעות האתר או האפליקציה!
ללא צורך להגיע לסניף יותר לחתום על הסכם ייעוץ!
מרגע ההרשמה באתר תוך שני ימי עסקים, יועץ השקעות יחזור אליכם בכדי לתת לכם שירות ייעוץ.
כיצד נרשמים?
באתר - נכנסים לתפריט שוק ההון> ייעוץ השקעות>הצטרפות לייעוץ השקעות.
באפליקציה - נכנסים לתפריט הראשי > שוק ההון>צירוף לשירות ייעוץ להשקעות.
שדרגנו את מסך ריכוז הפקדונות וחסכונות באתר ובאפליקציה והוספנו פעולות.
מעכשיו תוכלו לבצע את כל הפעולות בעצמכם:
את הפעולות ניתן למצוא בתפריט פקדונות וחסכונות> מסך "הפקדונות וחסכונות שלי" והן ניתנות לביצוע למשתמשים מרמת שירות שנייה - קל ונוח ללא צורך לפנות לסניף.
חייבים להעביר כסף לחבר ואין לכם את מספר החשבון שלו?
צריכים לשלם לטכנאי מבלי לרשום שיק?
השירות החדש מאפשר ביצוע העברת כסף בש"ח ע"י לקוחות פרטיים המנויים לשירותי האינטרנט ברמת שירות רביעית, למוטב המוגדר כ"איש קשר" בספר הטלפונים של המכשיר הסלולרי של הלקוחות או לפי מספר טלפון סלולרי של המוטב ללא צורך בפרטי חשבון המוטב. ניתן לבצע העברה למוטבים בכל הבנקים בישראל, עד סכום של 3,000 ₪ להעברה, בכפוף לרף החודשי של ההעברות המותרות בהעברה למוטב אקראי.
איך זה עובד?
בלחיצה על העברה במסך ההיסטוריה, ניתן יהיה לראות את סטטוס העברה כדלהלן: • בוצעה - תהליך ההעברה הושלם ע"י המוטב והכסף הועבר לחשבונו. • ממתינה לאישור - בקשת ההעברה נשלחה ע"י הלקוח, אך טרם הושלמה ע"י המוטב. • לא בתוקף - המוטב לא השלים את ההעברה בפרק הזמן שהוקצב לכך (עד סוף יום עסקים הבא). במקרה כזה, ההוראה מבוטלת וחשבון המעביר יזוכה בסכום ההעברה. • בוטלה על ידך - הלקוח ביטל את ההעברה (ניתן לבטל את ההעברה רק כאשר היא בסטטוס "ממתינה לאישור").
שירות באפליקציה, המאפשר לך לקבל הודעות אישיות חשובות והצעות ערך על הטבות, שירותים ומוצרים מותאמים אישית - בצורה מהירה ונוחה ישירות לצג הנייד שלך!?ההצטרפות וביטול השירות באמצעות האפליקציה.
צפייה מהירה בנתונים בחשבונך ללא צורך בהזדהות
שירות "נתונים בקליק" מאפשר לך לצפות במכשירך הנייד ביתרה העדכנית בחשבונך ובשווי תיק ני"ע שלך - ללא צורך בהזדהות.
השירות מאפשר לצפות גם ב- 4 תנועות עו"ש אחרונות ובחיוב כרטיס אשראי קרוב.
כיצד תירשם לשירות "נתונים בקליק"?
היכנס לאפליקציית הבינלאומי
בחר בפעולה "שירות נתונים בקליק" מתפריט פעולות או מהתפריט הראשי:
סמן את סוגי היתרות בחשבונך בהם תרצה לצפות ואשר את תנאי השירות:
לאחר אישורך, תוכל לצפות ביתרות שביקשת לראות בלחיצה על "לחץ לנתונים בקליק" במסך הכניסה לאפליקציה.
שאלות ותשובות:
מי יכול להירשם לשירות "נתונים בקליק"?
לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים.
האם לאחר ההרשמה היתרה תהיה זמינה ונגישה עבורי באופן מיידי?
כן, לאחר ההרשמה תוכל לצפות ביתרה כבר במסך הכניסה לאפליקציה ע"י הקלקה על שורת "נתונים בקליק".
אם ברשותי מספר חשבונות בבנק - האם אוכל לצפות ביתרה של כל אחד מהם?
כן, באפשרותך לצפות ביתרה של כל חשבונותיך הקשורים של משתמש זה.
כיצד ניתן לדפדף בין החשבונות?
המעבר בין החשבונות נעשה ע"י החלקה (swipe) נוספת על גבי אזור הצגת היתרה.
מה עלי לעשות אם לא הוצגה לי האפשרות להירשם לנתונים בקליק או שלא הצלחתי להירשם?
עליך לוודא כי ברשותך גירסה עדכנית של האפליקציה. במידה וגם לאחר העדכון עדיין לא הצלחת להירשם, ניתן לפנות לתמיכה הטכנית
בטלפון 03-5130003.
איבדתי את המכשיר - כיצד אוכל לבטל את רישומי לבדיקת יתרה בקליק?
ניתן לפנות אל התמיכה הטכנית בטלפון מספר 03-5130003.
תנאי שימוש באפליקציה
פאגי, הבנק הבינלאומי, מעמיד לרשותך אפליקציה בנקאית מתקדמת המאפשרת לך לבצע מגוון רחב של פעולות בנקאיות, לצפות במידע אישי ולקבל מידע פיננסי כללי.
להורדת האפליקציה חפשו "פאגי " בחנות ה- App Store או בחנות Google Play.
הפעולות שניתן לבצע באמצעות האפליקציה:
הפקדה למגוון פיקדונות
קבלת הלוואת אקספרס בסכום של עד 60,000 ש"ח
קניה/מכירה של ני"ע ישראלים וזרים
פירוט וביטול הוראות ממתינות - ני"ע ופיקדונות
העברה אקראית/למוטבים מוגדרים בשקלים והעברה בין חשבונות- כולל בחירה מתוך מוטבים שבוצעה להם העברה לאחרונה.
רכישה/ מכירת מט"ח בכל סוגי המטבעות
האפליקציה מאפשרת גם לצפות במידע אישי:
שיערוך כללי
ריכוז יתרות
תנועות בחשבון
תיק ני"ע
פירוט פיקדונות וחסכונות
תיק מט"ח
ריכוז חיובים בכרטיסי אשראי
כמו כן, לקוחות כל הבנקים, יכולים לקבל מידע פיננסי כללי:
מדדים ושערי מט"ח
איתור סניפים בקבוצת הבינלאומי
אפשרות ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני ו/או התמיכה הטכנית
אפליקציה תומכת במכשירי iphone, ipad מגרסת IOS 11 ומעלה ומכשירי אנדרואיד בעלי גרסת אנדרואיד 6 ומעלה.
הכניסה לאפליקציה מתבצעת באמצעות הכנסת פרטי הזיהוי לשירות האון ליין באפליקציה.
הזדהות באמצעות טביעת אצבע\פנים\ביומטרי תתאפשר במכשירים תומכים בלבד.
ביצוע פעולות באמצעות האפליקציה יתאפשר ללקוחות המנויים לשירות האון ליין ברמת השירות המתאימה לפעולה המבוקשת.
מהיום תוכל להיכנס לחשבונך באפליקציה ע"י טביעת אצבע, תבנית או סיסמה בלבד -
בקלות ובמהירות!
הכניסה מתבצעת באמצעות מסך הכניסה החדש של האפליקציה!
כל שעליך לעשות הוא לבצע מראש רישום ראשוני לשירות באמצעות קוד משתמש וסיממה.
לאחר ביצוע הרישום הראשוני, תוכל לבחור בשיטת הזיהוי המועדפת עליך:
הזדהות באמצעות תבנית:
לאחר הרישום הראשוני, עליך לבצע רישום נוסף לשם הגדרת התבנית המועדפת עליך ולאישור תנאי השימוש.
כיצד מבצעים את הרישום הראשוני?
לחץ על כפתור "כניסה" המצוי במסך הכניסה של האפליקציה
במסך "משתמש חדש" - הזן את קוד המשתמש שלך.
בשלב זה - נכנסת לחשבונך באפליקציה.
מעתה ואילך, קוד המשתמש שלך שמור ובכניסות הבאות יהיה עליך להזין רק את סיסמתך (האפליקציה תבצע זאת אוטומטית כי זוהי ברירת המחדל).
כיצד ניתן לשנות את שיטת הזיהוי לטביעת אצבע או תבנית?
ביצוע פעולות באמצעים הישירים הינם בהתאם לקיום הרשאה מתאימה בחשבון.
התנאים המלאים והמחייבים של כל שירות/מוצר הינם כמפורט במסמכי הבנק ביחס לאותו שירות/מוצר וכפופים להסדרים הנהוגים בבנק. הבנק רשאי לשנות את תנאי השירות/המוצר המוצע או להפסיק להציעו בכל עת. כל השירותים הכרוכים בקבלת שירותי ייעוץ השקעות מותנים בחתימה על הסכם ייעוץ. אין לראות בפרסומים משום הסכמה או התחייבות למתן השירות בכלל ולמתן אשראי כלשהו בפרט. אשראי יוענק בכפוף לשיקול דעת הבנק ולהמצאת ביטחונות לשביעות רצונו. פריים – "הריבית הבסיסית" הנקבעת על ידי הבנק ומשתנה מעת לעת.