SmarTrade

SmarTrade

מערכת SmarTrade

מערכת מסחר חכמה וראשונה מסוגה בארץ, המאפשרת בניית אסטרטגיות מסחר ויצירת התראות בתיק ההשקעות של הלקוח.

המערכת מאפשרת מגוון אפשרויות למסחר, בינהן:

  • יצירת אסטרטגיות מסחר וביצוען באופן אוטומטי תוך קבלת עדכונים לנייד בהתאם.
  • יצירת אסטרטגיות מסחר, קבלת התראות על קיום התנאים למימושן וביצוען בלחיצת כפתור (לא באופן אוטומטי).
  • יצירת התראות בני"ע וקבלתן ישירות למכשיר הנייד.

 

שידרוגים חדשים במערכת:

  • תצוגה חדשנית וחווית משתמש פשוטה.
  • מעתה ניתן ליצור אסטרטגיה מהירה במספר שלבים פשוטים.
  • הוספת כלי מסחר - Trailing stop.
    Trailing Stop - היא פקודת "stop-loss נע".  

 

הפקודה מאפשרת לקבוע כי הטריגר שהוגדר בפקודת ה-stop-loss יתעדכן באופן אוטומטי, כך שהמשקיע ישמור על אותו מרווח stop-loss באחוזים, ביחס למחיר המניה, במקרה של עליה במחיר המניה.

הפקודה נועדה להגן על הרווחים בכך שהיא מאפשרת לפוזיציה להישאר פתוחה ולהמשיך להרוויח כל עוד המחיר נע לטובת המשקיע. 

לדוגמא: רכישת מניה X בשער 100 והגדרת פקודת stop-loss עם טריגר בשער 95 (ירידה של 5%) ופקודת Trailing Stop אם המניה תעלה בשיעור של 10% למחיר 110 אזי גם הטריגר לפקודת ה-stop-loss יעלה באחוז שיעור דומה לשער 104.5

לכניסה למערכת לחץ כאן

שאלות נפוצות ומדריך דיגיטלי

למי מיועד השירות?

השירות מיועד לכלל הלקוחות ויכולים להירשם אליו לקוחות בעלי רמת שירות 3 ומעלה – היכולים לבצע פעולות בערוצים הישירים.

האם השירות כרוך בעלות ?

השירות הינו שירות חינם כחלק ממגוון השירותים הדיגיטליים שהבנק מציע. במידה ויבוצעו פעולות מסחר, תגבה עמלת מסחר .

במידה ומתקיימים התנאים שקבעתי באסטרטגיה, האם הפעולות מבוצעות באופן אוטומטי? 

ניתן להגדיר ביצירת האסטרטגיה "ביצוע פעולות באופן אוטומטי". במקרה כזה, תתבצע פעולת הקנייה/מכירה בהתאם להגדרה ולתנאי האסטרטגיה. במקרה בו אופציית "בצע אסטרטגיה באופן אוטומטי" לא תופעל, תשלח הודעה ללקוח כאשר תנאי הכניסה יתקיימו אך לא יתבצע 
מסחר בפועל – ניתן לשלוח את ההוראות למסחר באמצעות כניסה למערכת ולחיצה על אשר בהתראות

מה זה  Back Test? 

ניתן לבחון את האסטרטגיה על בסיס נתונים היסטוריים. כלומר, להריץ  Back Test על האסטרטגיה לתקופת זמן של עד שנה אחרונה ולבחון את הצלחתה.

לאן תישלח ההתראה? 

ההתראות תשלחנה לנייד שמעודכן במערכות הבנק. לקוח אשר רשום למערכת באתר, יקבל הודעת sms. לקוח אשר נרשם באפליקציה ואישר הודעות Push, יקבל הודעת  Push.

אילו ניירות ומניות נתמכות במערכת?

  1.  ניירות ערך זרים: 

    ניירות/מניות אמריקאיות ממדדים מובילים NDX , INDU , SPX , CCMP  לפי הפרמטרים הבאים:

                  • מניות ששווי שוק מעל 300 מיליון דולר ומחזור המסחר מעל מיליון דולר (נבדק 3 חודשים לאחור)
                  • ETF- שווי שוק מעל 300 מיליון דולר ומחזור מעל מיליון דולר
                  • מניות ארה"ב בלבד 

  2. מניות ישראליות: מניות ישראליות ממדדים מובילים ותעודות הסל הסחירות ביותר ב-3 החודשים האחרונים. 

 

רוצה לשמוע עוד?

לקבלת הסבר נוסף לשירות חייגו *3424.
השיחות ייענו באמצעות מוקד פאגי call הפועל בימים א-ה בין השעות 07:15-20-00, יום ו וערבי חג 07:15-14:00.
בשעות בהן המוקד סגור, תתאפשר השארת הודעה במענה קולי ונציג המוקד ייצור עמך קשר. כמו כן, ניתן להצטרף לשירות בכל אחד מסניפי פאגי.

השירותים מותנים בקיום חשבון ניירות ערך בבנק ובהצטרפות לשירותים. השירותים יינתנו ללקוחות המנויים לאפליקציית הבנק, ברמת השירות המתאימה, ובכפוף לעמידה בקריטריונים הנהוגים בבנק, כפי שיהיו מעת לעת. שירות advise.me יינתן בכפוף לחתימה על הסכם ייעוץ. הפעלת השירות תבוצע עד ליום העסקים שלאחר מועד ההצטרפות וההמלצות תישלחנה בהתאם לשיקול דעת הבנק. למצטרפים לשירות, הסדר החזר עמלות קניה, מכירה ופדיון בגין העברת הוראות לביצוע באמצעות מערכת smartrade לא יעלה
 על סך של 1,000 ₪ לחשבון, כהגדרתו בטופס המבצע, ובכפוף לחתימה על הסכם המבצע. מתן השירותים כפוף לתנאים המלאים המפורטים במסמכי הבנק וכן להסדרים הנהוגים בבנק. אין לראות בפרסום זה משום הסכמה או התחייבות למתן השירותים. הבנק רשאי לשנות את תנאי השירותים או להפסיקם בכל עת.