פאגי CALL

שעות פעילות

חייגו מכל טלפון: 3360*

מענה קולי ממוחשב

מאפשר לכם לקבל מידע ולבצע מגוון פעולות 24 שעות ביממה. למידע נוסף אודות השירות.

שעות פעילות המוקד הטלפוני פאג"י CALL

בימים א'-ה', בין השעות 08:00-19:00

בימי ו' וערבי חג: 08:00-13:00

מענה טלפוני אנושי לקביעת פגישות בסניפים בימים א'-ה': 08:30-16:00

בחול המועד המוקד עובד בין השעות 08:00-16:00

בערבי יום הזיכרון המוקד עובד בין השעות 08:00-19:00

שירות טלפוני לקביעת פגישות בסניפים בין השעות 8:30-16:00            

פעולות שניתן לבצע במוקד

במוקד פאגי Call  תוכלו לבצע מגוון פעולות בנקאיות באמצעות בנקאים מקצועיים ומיומנים:

           פקדונות

  • הפקדה לכל סוגי הפקדונות בשקלים לרבות צמודי מט"ח
  • ​משיכה במועד החידוש
  • מתן הוראה לפירעון בתחנת יציאה ו/או בתום תקופה

    תוכניות חיסכון
  • הפקדה חד פעמית ובהוראת קבע
  • הקפאה וחידוש הוראות קבע
  • שינוי סכום/מועד חיוב הוראת קבע
  • מתן הוראה לפירעון בתחנת יציאה ו/או בתום תקופה

    שיקים
  • הזמנת פנקסי שיקים פרטיים במטבע ישראלי
  • עידכון כתובת ו/או טלפון שמופיעים על גבי פנקסי השיקים
  • ביטול שיק/ביטול הוראת ביטול שיק

    ניירות ערך
  • העברת הוראות בני"ע הנסחרים בבורסת ת"א (כולל רכישת ני"ע בהנפקה)
  • הקמה/שינוי/ביטול של הוראות קבע לקרנות נאמנות
  • העברת הוראות במעו"ף, לרבות כתיבת מעו"ף
  • העברת הוראות בני"ע זרים הנסחרים בבורסאות ארה"ב ואירופה

    מטבע חוץ
  • המרות/רכישות מט"ח

    הלוואות
  • מוקד אשראי ישיר בפאגי Call נותן לך מגוון פתרונות אשראי בשיחת טלפון אחת.
  • הקמה/פירעון של הלוואת "אשראי ישיר"
  • הקמת / עדכון מסגרת משיכת יתר בחשבון עו"ש.

    כרטיסי חיוב
  • הזמנת כרטיס אשראי חדש
  • הזמנת כרטיס אשראי חלופי

     
  • פעולות בחשבון
  • הצטרפות למסלולי עמלות עו"ש
  • העברות בשקלים למוטבים שהוגדרו מראש
  • העברות בשקלים בין שני חשבונות בבנק שיש להם זהות בין הבעלים (ניתן לבצע בין הבינלאומי לפאגי)
  • העברה בשקלים לחשבונות אקראיים (בהתאם לרמת הרשאה מתאימה בחשבון)
  • אחזור קוד טלפוני לפאגי Call

 

  לתשומת לבכם – העברה באמצעות מענה אנושי במוקד הטלפוני לא תתאפשר בסכום הנמוך מ 200 ₪.

באפשרותך לבצע מגוון פעולות גם באמצעות מענה ממוחשב הפועל 24 שעות ביממה. 

מענה ממוחשב

מענה קולי ממוחשב לשירותך  24 שעות ביממה המאפשר לך לקבל מידע ולבצע מגוון פעולות בחשבונך.

להצטרפות לשירות יש לחייג למוקד פאגי Call בטלפון 3360*, להזדהות ע"י הקשת סיסמא ולאחר מכן ללחוץ על הספרה 2 למעבר למענה הממוחשב.

המידע והפעולות אותם ניתן לבצע 24 שעות ביממה: 

  • העברה בנקאית
  • בירור יתרה
  • בירור תנועות אחרונות
  • מידע על פיקדונות
  • הזמנת פנקסי שיקים
  • ברור יתרת שיקים דחויים
  • ברור החזרת המחאות
  • ברור חשבונות מוגבלים
  • מידע על המרות מט"ח
  • מידע על הלוואות ומשכנתאות
  • פירוט תנועות בכרטיסי אשראי

ביצוע פעולות באמצעים הישירים הינם בהתאם לקיום הרשאה מתאימה בחשבון. התנאים המלאים והמחייבים של כל שירות/מוצר הינם כמפורט במסמכי הבנק ביחס לאותו שירות/מוצר וכפופים להסדרים הנהוגים בבנק. הבנק רשאי לשנות את תנאי השירות/המוצר המוצע או להפסיק להציעו בכל עת. כל השירותים הכרוכים בקבלת שירותי ייעוץ השקעות מותנים בחתימה על הסכם ייעוץ. אין לראות בפרסומים משום הסכמה או התחייבות למתן השירות בכלל ולמתן אשראי כלשהו בפרט. אשראי יוענק בכפוף לשיקול דעת הבנק ולהמצאת ביטחונות לשביעות רצונו. פריים – "הריבית הבסיסית" הנקבעת על ידי הבנק ומשתנה מעת לעת.