לשם זיהוי המשתמש, ייעשה שימוש באמצעי זיהוי.
באמצעות אמצעי הזיהוי יוכל כל משתמש לקבל את כל המידע ביחס לחשבון, וכן לבצע כל פעולה בחשבון, לפיכך קיימת חשיבות עליונה לשמור על אמצעי הזיהוי.
בעת ההרשמה לאתר תקבלו אמצעי זיהוי: קוד מזהה וסיסמה.
אמצעי הזיהוי, כפי שסופקו לך הינם אישיים ואין להעבירם לאחר, מומלץ לא להעביר לגורם צד שלישי גם אם הוא פועל עבורך ומטעמך. מסירת הסיסמה לגורם אחר מסכנת את חשבונכם.
אמצעי הזיהוי ישמשו בכניסה לאתר האינטרנט ולאפליקציה.
בעת כניסתכם הראשונה לאתר ולאפליקציה, תתבקשו להחליף את הסיסמה הראשונית שקיבלתם. תוקף הסיסמה הראשונית הינו 30 יום בלבד. במידה ולא יעשה בה שימוש בפרק זמן זה, היא תבוטל ויהיה עליכם לפנות לבנק לקבלת סיסמה חדשה.
תדרשו להחליף את הסיסמה אחת לתשעה חודשים, יחד עם זאת, ניתן להחליפה בכל עת.
זכרו: הבנק לעולם לא יבקש מכם ביוזמתו למסור את אמצעי הזיהוי שלכם לאתר ולאפליקציית הבנק.
אם התבקשתם לעשות זאת, סרבו ודווחו על כך באופן מיידי לתמיכת האינטרנט בבנק בטלפון 03-5130003.
יש לדאוג לעדכן את הבנק בפרטים האישיים (כתובת, מספרי טלפון, כתובת מייל), וזאת כדי שנוכל לעדכן אותך במהירות במקרה של בעיה או חשד.
שמרו על סיסמת הכניסה לאתר הבנק:
אם יש לכם חשש כי סיסמתכם ידועה או נחשפה לאדם או גורם אחר, החליפו אותה ודווחו לתמיכת האינטרנט בבנק בטלפון 03-513000.
המלצות לבחירת סיסמה בטוחה
על מנת ליצור סיסמה מורכבת, בטוחה ושאינה קלה לפיצוח, מומלץ להקפיד על מספר כללים פשוטים:
שאלות ותשובות שעשויות להקל בבחירת הסיסמה:
שכחתם קוד מזהה או סיסמה, או שסיסמתכם נחסמה?
ניתן לחדש את הסיסמה בקלות ישירות באתר או באפליקציה, באמצעות הקישור הנמצא מתחת ל"שכחת סיסמה/ נחסמה סיסמתך?".
במקרה שלא הצלחתם לחדש סיסמה, צרו קשר עם תמיכת האינטרנט בבנק בטלפון 03-5130003 או במייל: support@fibi.co.il.