• תודה שפנית אלינו

    בהתאם להנחיות בתקופת הסגר,  קבלת שירות בסניפים, לרבות שירותי קופה, תתאפשר רק לביצוע פעולות וקבלת שרותים שאינם ניתנים לביצוע בערוצים הישירים או ללקוחות שאינם יכולים לקבל שירות בערוצים הישירים: אתר הבנק/אפליקציה, מוקד טלפוני, שרות טלפוני בסניף, התכתבות עם בנקאי, פקס ובמכשירים האוטומטיים.

    בנוסף, על מנת לשמור על בריאות הציבור, קבלת שירות בסניפים מצריכה קביעת פגישה מראש באמצעות האתר/ האפליקציה או במוקד בטלפון מספר 3360* הזמין בין השעות 08:30-17:00 בימים ראשון עד חמישי.

    בנוסף, ניתן ליצור קשר עם הסניף בכל עת באמצעות שרות התכתבות עם בנקאי.

    שירות ללקוחות מעל גיל 70, נשים בהריון ולקוחות עם צרכי נגישות, וכן שירותי קופה ושירות במקרים דחופים יקבלו מענה בסניף גם ללא קביעת פגישה מראש.

    לתשומת ליבכם, ניתן לבצע את רוב הפעולות דרך האתר והאפליקציה, לרשימת פעולות נפוצות לחץ כאן

     

    לקביעת פגישה בסניף לחץ כאן
    יש להזדהות ע"י שם משתמש וסיסמא