אין למסור בערוצים הפתוחים מידע אישי על החשבון כגון מספר מלא של החשבון ( למעט 3 ספרות אחרונות של מספר החשבון שנדרש לצורך זיהוי)
אין למסור מספר מלא של ת.ז, מספר חשבון מלא וכדומה
לתשומת ליבך:
לאור המצב, זמני ההמתנה למענה בנקאי עלולים להיות ארוכים מהרגיל.
מועד קבלת בקשה לביצוע פעולה בבנק הינו מועד פתיחת הפניה ע"י הבנק.
אין לראות בבקשה זו אישור לביצוע הפעולה אלא לאחר קבלת אישור ביצוע מהבנק.
אין להעביר באמצעות שירות זה הוראות לביצוע פעולות בניירות ערך ומט"ח או הוספת ערוץ ושירות שלא למידע בלבד ושינוי פרטי התקשרות או שם בעל החשבון.
יש לאשר באמצעות חתימה את הטפסים שנשלחו מהבנקאי ולהשיבם לידי הבנק לא יאוחר מסיום שעות הפעילות של הסניף (כפי שמתפרסם באתר הבנק /אפליקציית הבנק).
לתשומת לבך, במקרים בהם ניתנה בטופס הוראה לביצוע עסקה בחשבון, היתרות בחשבון יעודכנו באופן זמני עד לאישור הטופס כאמור לעיל, על כל המשתמע מכך. במקרה של טופס שלא יוחזר לבנק על ידי הלקוח באופן ובמועד הנדרשים לעיל או יוחזר לאחר שבוצע בו שינוי, לא תבוצע הוראת הלקוח ועדכון היתרות הזמני, ככל שבוצע, יתבטל.
למקרים דחופים או לביצוע פעולות ניתן לפנות לסניף או לפאגי call בטלפון 3360* ככל שקיים לך מנוי.לקבלת תמיכה טכנית בנושאי אתר הבנק ובאפליקציה הסלולרית ניתן ליצור קשר עם התמיכה הטכנית בטלפון 03-5130003 או לשלוח מייל לכתובת support@fibi.co.il.
בכל מקרה של סתירה בין הנתונים המוצגים במענה במסגרת השירות לבין הרשום בספרי הבנק, הנתונים בספרי הבנק הם שייקבעו.